2008. szeptember 06. 16:58 - Domain Admin

Elindul egy blog...

Úgy döntötem, mint sokan mások már előttem, hogy elindítok egy blogot. Ez a blog semmivel sem lesz másabb, mint a többi, arról fog szólni ami engem érdekel.

Nem tudom,hogy érdekes lesz e azt sem, hogy meddig csinálom. Egy blog sok időt vesz el és mint atársaim is én is azt remélem, hogy megtérül a befektetett idő és energia.

 

Ahogy a poszt képen is látszik, nincs mit takargatnom, így nyiltan megmondom pénzt szeretnék keresni a blogommal anélkül, hogy bármit eladnék neked.

A blog tegezős hangnemben készül és semmi hivatalos vagy formális nem lesz benne, ezért ha ez a hangvétel vagy stílus zavar, akkor kérlek ne könyvjelzőzd az oldalam. Továbbá megigérhetem azt is, hogy nem fogok helyesírási leckéket tartani és nem szeretném másokét sem olvasni. Tehát ha valakinek gondja van azzal, hogy elütők vagy rosszúl írok szavakat, az szintén csatlakozzon ez előbb említettek táborához.

Miútán a szakemberek tanácsára leszűkítettem a piacot, bele is kezdhetünk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://domain.blog.hu/api/trackback/id/tr67651310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása