2014. november 18. 21:51 - Domain Dani

Mi az a vevőszerző honlap?

vevoszerzo_honlap.jpgAz emberek az interneten megoldásokat keresnek problémáikra, félelmeik legyőzésére és szükségleteik kielégítésére. Minden honlapnak küldetése van. Egyik informál, tudósít, másik megoldásokat ajánl: terméket vagy szolgáltatást értékesít.

Milyen a vevőszerző weboldal?

A vevőszerző weboldal „megszólítja” a célközönséget, kommunikál a látogatókkal, és vásárlókká avanzsálja őket. Mindezekhez szükség van megfelelő tartalomra, és jó helyezésre a keresők találati listáján. Úgy kell a honlapot kialakítani, hogy az a Google-nek is megfeleljen (azért, hogy az első oldalon legyen a honlapod), ugyanakkor a látogatók is úgy érezzék, hogy nekik, róluk szól.

Ha megvan, hogy mit szeretnél értékesíteni, és azt is tudod, hogy kinek lehet eladni, akkor már csak egy önműködő honlapra lesz szükséged, amely elmondja a célcsoportnak, hogy a termékeid vásárlásával, szolgáltatásaid igénylésével előrébb jutnak, megoldódnak problémáik.

Mit tud az önműködő honlap?

Pl. ha hajnövesztő szereket árulsz, „megkeresi” azokat a férfiakat, nőket, akik kopaszodással küzdenek, és „elmondja” nekik, hogy nálad van a megoldás. Amikor valaki hajnövesztéssel kapcsolatos kulcsszavakat ír be a keresőbe, akkor megjelenik az első oldalon, és kínálja termékeidet.

Elemzi a látogatók viselkedését – mennyi időt töltöttek az oldalon, mely aloldalakat nézték meg, új vagy visszatérő látogatók stb., és e-mailben tippeket ad neked, hogy milyen – előre megírt – értékesítési szöveggel tudod azokat is vásárlóvá kiképezni, akik elsőre nem döntöttek termékeid mellett.

Laikusként is menni fog?

Igen. Előregyártott sablonok közül kiválaszthatod a céged profiljához legjobban illő tartalmat, amelyet személyre szabhatsz. Pár lépésből kialakítod a menüpontokat. Az oldal el van látva megfelelő grafikákkal, tesztelt értékesítési szövegekkel, minden vevőszerző eszközzel. Ugyanakkor szerkezetileg-tartalmilag megfelel a Google elvárásainak, optimalizálva van.

Ha már van honlapom?
A meglévőt is lehet automatizálni, Google- és felhasználóbaráttá tenni (keresőoptimalizálás, tartalommarketing), javítani a látogatottságot és a konverziót. Ez utóbbi minél nagyobb, annál több látogatóból lesz vásárló. A több vásárló pedig nagyobb bevételt jelent.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://domain.blog.hu/api/trackback/id/tr186914347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása