2008. szeptember 12. 10:11 - Domain Admin

Drága montenegrói domain nevek

A legfelkapottabb internetes címekért szeptember 25-én tartanak aukciót New Yorkban

Rendkívül népszerűek a montenegrói internetcímek - a balkáni országon kívül is. A 2006 óta független ország ugyanis idén február óta az internetes címekhez a. me végződést használja.

Az index.hr horvát internetes oldal szerint elsősorban angol nyelvű vállalkozások csaptak és csapnak le a lehetőségre, hiszen például a love.me (szeress engem) vagy a buy.me (vegyél meg) igencsak beszédes és érdekes címek.

A legfelkapottabb internetes címekért szeptember 25-én tartanak aukciót New Yorkban- és persze a világhálón is lehet majd licitálni. Korábban már volt egy forduló. Akkor az insure. me (biztosíts engem) címért 68 ezer dollárt (több mint 11 millió forint) fizetett valaki, az only. me-ért (csak én) pedig 30 ezret (2,4 millió forint).

Várunk a kommentek közé olyan regisztrátorokat, akiknél lehet .me végződést igényelni!

Címkék: hírek
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://domain.blog.hu/api/trackback/id/tr87659901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása