Hogyan törhetsz be a hirdetési piacra egy új ötlettel?
Ebben Gosztonyi Csaba a hazai reklám szakma legelismertebb alakja segít:
- Mutasd be a szolgáltatás hasznát egy jó ügyön keresztül.
- Ne médiaügynökségekkel próbálkozz, hanem kapcsolódj elismert kutatócégekhez, akiknek bejáratott csatornáik vannak.
- Építs üzleti kapcsolatokat az Internet segítségével, de ide a Facebook nem a legjobb, inkább a LinkedIn
- A cég társuljon egy SalesHouse -val vagy még jobb megoldás, ha társként bevesz valakit, aki ért az üzletszerzéshez.
És most a videó...
Biztonságos Domain Regisztráció | Google Barát Tárhely
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.