2012. június 05. 11:12 - Domain Admin

Hajléktalan marketing

Ismered a vak koldus esetét a Marketinggel? Ha még nem akkor, ezt a videót nézd meg:

A történet tanulsága, hogy ha ugyan azt mondod, mint eddig, csak épp más szavakkal, akkor jobban eljut az üzeneted az emberekhez és ezáltal sikeresebb is leszel.

A videó megmutatja a szavak erejét és azt is, hogy míg a vak koldus tényeket írt a lapra, addig a Marketinges inkább az érzelmek oldaláról közelítette meg. A hatás amit elért az a bűntudat, hiszen ez vezérli az adakozó kezet.

Mondhatod, hogy ez csak egy videó, egy marketing fogás.


Azonban a napokban találtam egy Magyar céget, aki hasonló videót forgatott Budapest utcáin. Itt nincsenek színészek, csak vegytiszta Marketing.

Nézd csak a videót:

Nagyon kíváncsi voltam arra, hogy mit írtak azokra a lapokra, bár volt egy egészen komoly sejtésem :)

A rejtély megoldása:

 

 

Nagyon tetszett a tanulság:


Az embereknek eszébe kell juttatni azokat az érzéseket, amik kiváltják a számodra vágyott hatást. A koldus esetén ez a bűntudat volt.

Aki Budapesten él az elég hamar közömbössé válik a kéregetőkkel szemben, hiszen nem adhatsz  mindenkinek és előbb - utóbb lesz néhány kellemetlen élményed pl: a penetráns bűz a járműveken, az agresszív részeg hajléktalanok, vagy egyszerűen csak az a fura érzés, hogy neked mennyivel jobb.

Mitől működött a módszer?

  • Érdekes volt, szokatlan. Az utca embere díjazta a leleményességet, mint mindig.
  • A kérdések elgondolkoztatták az embereket és érzelmileg befolyásolhatóvá váltak, újra előjött az elnyomott bűntudat.

Mitől lehetett volna jobb?

  • Ha a hajléktalan nem az utolsó lapnál áll, hanem attól kicsit távolabb. Látszik a  videón, hogy sokan túlmennek és aztán lépnek vissza. Így is sokan adtak, de voltak akik már nem mentek vissza

 

Tökéletes, de mire tudom használni?


Ha a vállalkozásodban te továbbra is a tényeket kommunikálod, akkor melletted is elsétálnak a vevők. Az emberek az agyuknak csak igen kicsi részét használják, ha marketing üzenettel találkoznak.

  1. A Te dolgod, hogy úgy beszélj, hogy megértsék mit szeretnél, hogy elmond nekik azt is, hogy mit kell tenniük.
  2. A Te dolgod, hogy az unalmas tények helyett érzéseket közvetíts a vevőid felé. A tények csak arra kellenek, hogy utólag megmagyarázzák maguknak a vásárlási döntést.
  3. A Te dolgod, hogy írásban, szóban, képi illusztrációban, de mindenképpen eljuttasd az üzeneted a vevőid felé.

Csináld meg!

 

  • Gondold át, hogy mi lehet az új érzelmi üzenete a vállalkozásodnak.
  • Teszteld biztonságosan, kevés költségből Online.
  • Kezd egy új Domain regisztráció elindításával.
  • Vásárolj Google Barát tárhelyet
  • Tedd fel az új honlapod, aminél bőven elég, ha csak az üzeneted és a kapcsolat felvételi lehetőség van fent. Teszteléshez tökéletes.

Ha próbálkozás helyett viszont komolyan belevágnál szakértői segítséggel, akkor neked a SalesHonlap.hu vevőszerző ajánlatára van szükséged.

 

ui.: Egyáltalán nem értek egyet azzal, hogy pénzt adjunk a hajléktalanoknak, mert ezzel elősegítjük azt, hogy ezt a fajta megélhetést válasszák. Míg mások rajtuk nyerészkedjenek (koldus maffia.)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://domain.blog.hu/api/trackback/id/tr184562765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.