2012. május 27. 14:53 - Domain Admin

Mire jók a keresőbarát Domain nevek?

Tegnap pont szükségem volt arra, hogy megtudjam pontosan mekkora is lehet a Facebook borító kép mérete.

Mint a legtöbb ember én is elővettem a Google keresőt és mivel azt gondoltam angol nyelven gyorsabban kapok használható megoldást, beírtam:

Facebook cover size

A 2. találat felkeltette a figyelmemet, mert a domain cím ez volt : FacebookCoverSize.com Kattintottam és pont azt láttam ott, amit mindenkinek tanítunk, egy tökéletes kapuoldalt.

A kapuoldal egy olyan oldal, amit azért hoznak létre, hogy kihasználják a keresőbarát domain névben rejlő lehetőségeket.

A keresőbarát domain név pedig olyan domain, ami olyan kulcsszót tartalmaz, amire az emberek keresnek az Interneten.

Tévedés, hogy ha több domain nevet regisztrálsz és a honlapodra irányítod, akkor előrébb kerülsz a keresőkben. Csak akkor kerülsz előrébb, ha a domain név mögé egy kapuoldalt készítesz, ami átviszi a látogatót a főoldaladra.

Az említett FacebookCoverSize.com oldal tökéletesen megadja a választ azoknak akik a Facebook borító kép méretére kíváncsiak és diszkréten átvezeti a látogatót a fizetős szolgáltatására.

Te használsz ilyen módszert? Ha igen, írd le nyugodtan.

 

 


Biztonságos Domain Regisztráció | Google Barát Tárhely


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://domain.blog.hu/api/trackback/id/tr694547854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása